sâmbătă, 17 mai 2014

Oare cu ce am greşit?

Ma uitam la poza asta care circula pe tot FB. 

As tine un scurt speech motivational, care ar suna cam asa:

Dragii mei, dragele mele, va rog pentru binele vostru, incetati cu astfel de telenovele ieftine daca vreti sa cresteti, daca vreti sa va ridicati in viata din nou, dupa anumite dezamagiri si esecuri! 

Da, suferim uneori. Da, trecem prin greutati alteori. Da, unii ne mint, unii ne tradeaza. 
Da, unii ne insala asteptarile sau noi inselam asteptarile altora, gresind fata de ei. 

Da, ne este greu cu plata facturilor, da este dificil cu programarea timpului, muncii, cu educatia si cresterea copiilor. 


Poate iti este greu cu un sot badaran si insensibil in casa ta. Sau cu o sotie mediocra, rece si distanta si mereu nefericita. 

Da, ne e greu cu parinti depresivi mereu nemultumiti, greu cu cei care ne ignora stiind cat ne este de greu fara afectunea si atentia lor. 

Unii chiar am falimentat in multe domenii ale vietii sau am pierdut mult in viata. Ei si? 

Sa ne plangem acuma toata ziua pentru asta si sa ne distrugem de tot? 
Nici vorba. 

Dimpotriva, fii tare si curajoasa, curajos. 

Te vei ridica. Asta este sigur.
Dar distrusa, sau depresiv, epuizat, nu vei reusi echilibrezi situatia, viata, decat foarte greu, fie ca esti barbat sau esti femeie.

Draga mea, dragul meu. Nu trai cu o mentalitate de victima.

Toate acestea desi dor, NU JUSTIFICA SA ITI PLANGI TOATA ZIUA DE MILA si sa te intrebi in suferinta ta:"oare cu ce am gresit?" cum vedem in poza de aici. 

Haideti sa nu fim atat de slabi si naivi. Putem fi mult mai puternici, mult mai spirituali si mai intelepti decat atat. Tu nu ai gresit pentru ca ai un "suflet prea bun". Nu. 

Poate ai gresit ca nu ai inteles exact ce ai de facut si ce nu ai de facut in viata ta. 

Toate aceste greutati si altele, nu fac decat sa iti arate ca trebuie sa-ti schimbi modul de gandire, poate lucrul, poate prietenii, poate locul in care traiesti, poate credintele si ideile false care te limiteaza in a te dezvolta. 

Invatand in timp cum sa te raportezi la situatii dificile -si pe viitor sa le eviti- devii puternic si nu ajungi sa iti plangi singur/a de mila. 

Hai ca poti. Stiu ca poti. 

Poti citi ganduri motivationale pe pagina mea: www.facebook.com/Viatainmainiletale?ref=hl 

Weekend frumos. 

Va imbratisez cu drag pe toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu