vineri, 30 mai 2014

Ce devii în timp ce obţii?

Valoarea ta ca fiinţă umană trebuie să fie menţinută totdeauna deasupra la orice faci şi obţii în viaţă. Acesta este adevăratul succes.

Succesul adevărat nu este să obţii, ci să devii !

Când văd diferiţi oameni care au ajuns sus şi au o atitudine aroganţă şi dispreţuitoare faţă de alţii îmi vine rău.

Unii îşi umilesc proprii părinţi, fraţi chiar şi devin paranoici în ce priveşte ajutorul dat acestora. Se tem să nu dea prea mult cumva.

Alţii hrănesc caii de companie cu sute de euro dar părinţii lor mănâncă tacâm de pui.

Am solicitat o donaţie de 100 Euro la un om de afaceri, prieten, mă rog, cunoscut, pentru un caz grav de care mă ocup ca voluntar pe asociaţie. A zis că nu dă aşa ceva. Dar el cheltuie pe zi 80 Euro minim pentru întreţinere şi hrana la caii lui. Lui i-am zis acest citat de mai jos a lui Jim Rohn. 

Sunt banii lui. E clar. Nimeni nu are dreptul să judece pe altul ce face cu banii. Dar, mă întreb şi eu aşa... omenirea, bunătatea, iubirea nu este parte din ceea ce el a primit cândva? 

Soarele, ploaia, aerul nu sunt şi pentru el ca un dar gratuit?

Nu este el parte din familia omenirii şi nu poate aprecia că a ajuta pe cineva care chiar se află la marginea prăpastiei, -nu cerşetori nesinceri- este de o valoare cu mai mult mai mare decât pasiunea lui de a hrănii pe euro mulţi acei cai?

El nu este de succes. El a căzut. El este subordonat puterii banului. Este şef, dar nu este lider. Are bani dar nu este bogat cu adevărat.

Tot aşa şi unii lideri politici, de afaceri, religioşi chiar, devin atât de insuportabili încât rămân foarte singuri în final. 

Această atitudine arată că nu au reuşit ca fiinţe umane, să se ridice deasupra succesului lor, deasupra averilor lor, deasupra oricăror bogaţii sau poziţii favorizate.

Ce înseamnă asta? 

Ei se subevaluează în realitate supraevaluându-se la suprafaţă. Scara lor de valori s-a deformat. Principiile de viaţă s-au risipit. Au fost învinşi de lucruri de nimic dispreţuind însăşi viaţa semenului său. 

Păcat de ei, căci sunt săraci de fapt, deoarece adevăratele valori ale umanităţii sunt cele care nu pot fi cumpărate cu bani. Şi dacă îi auzi că sunt şi foarte religioşi unii dintre ei, atunci îţi dai seama cât de mare le este ipocrizia.

Dacă cunoaşteţi astfel de persoane mai ales în poziţii înalte în politică, afaceri şi religie scrieţi-mi un email. Promit că păstrez anonimatul, vă răspund şi preiau cazul pentru a ajuta prin consiliere.

Nu uita dragul meu. Tu eşti mai important decât tot ce poţi obţine vreodată. Funcţii, aur, euro, poziţii.

Ţine acest standard şi vei prospera şi vei fi fericit cu adevărat lăsând în urma ta valori mai mari decât tot aurul lumii. 

Succes ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu