marți, 4 august 2015

Esti inca copil sau om matur?

Fiecare om are in interiorul sau starea eu-lui de copil si starea eu-lui de adult.
Starea eu-lui de copil este naturala, cu totii am fost copii, insa este necesar sa devenim adulti, sa ne cultivam si sa crestem in interiorul nostru adultul care sa ne sustina sa ne traim viata constient si asumat.
Sunt multi oameni care ating maturitatea din punct de vedere biologic, insa la nivel psihic continua sa gandeasca, sa simta si sa se comporte ca niste copii. Acest lucru are si aspectele sale pozitive uneori, insa per ansamblu, o gandire de tip adult este cea care ne ajuta sa trecem prin viata constienti de sine.

In starea eu-lui de copil:

- reactionam in loc sa actionam (adica ne enervam usor)
- avem tendinta sa fim pasivi                            
- asteptam lucrurile sa ni se intample, in loc sa actionam ca sa le facem sa se intample
- plasam responsabilitatea asupra vietii noastre in exteriorul nostru
- avem emotii si stari pe care nu le intelegem si ca atare nu putem sa le gestionam (nu avem inteligenta emotionala)
- actionam pe baza pe impuls si nu in urma gandirii rationale
Ursula Sandner 
- ne gasim scuze si justificari
- avem tendinta sa ne victimizam
- utilizam santajul emotional sau manipularea

In starea eu-lui de adult:

- avem capacitatea de a ne observa gandurile si comportamentele si ca atare putem sa alegem cum actionam in diferite conjuncturi de viata
- suntem proactivi, ne autodeterminam viata, avem scopuri, obiective si idealuri
- intelegem ca suntem responsabili de existenta noastra pe de-a-ntregul, astfel ca suntem proactivi
- ne asumam responsabilitatea vietii noastre si nu cautam vinovati in exterior
- ne dezvoltam inteligenta emotionala (ne cunoastem si ne gestionam emotiile si intelegem si emotiile altora)
- avem autocontrol, gandim inainte de a spune sau face ceva
- nu cautam scuze sau justificari, ci ne asumam responsabilitatea faptelor noastre
- suntem constienti ca nu suntem victime niciodata, ci ca noi alegem cum sa percepem ceea ce ni se intampla si ne asumam responsabilitatea
- comunicam cu alte persoane si ne atingem obiectivele intr-o maniera asertiva, rationala si non-emotionala.

Un adult are emotii, insa le stapaneste, nu este sclavul emotiilor sale asa cum este un copil.

Cultiva-ti starea de adult daca iti doresti o viata echilibrata, constienta si in care sa-ti atingi obiectivele pe care ti le doresti.


Ursula Sandner
http://www.ursula-sandner.com/


4 comentarii:

  1. Mi-am împărtășit lacrimile secrete ori de câte ori îmi amintesc că auzit-o pe fiica mea în vârstă de 7 ani să mă întrebe dacă tatăl ei se va întoarce acasă pentru o lună ce se termină cu cina de masă rotundă de familie la casa lui Grand-mum. În exact doi ani, soțul meu Anderson ne-a abandonat pentru o altă femeie. Dar i-am promis fiicei mele in timpul sarbatorii de Ziua Recunostintei ca i-i voi da un cadou de neuitat in aceasta vacanta de Craciun. Niciodată nu știu cât de posibil va fi asta, pentru că soțul meu îmi aruncă ochii și mi-a spus că sa terminat între noi. el nu mai recepționează apeluri telefonice și nu primește mesaje text. Îmi iubesc soțul atât de mult și de dragul fiicei mele era gata să facă orice pentru a-și aduce soțul înapoi acasă. Nu vreau să-mi dezamăgesc fiica. I-am spus unui prieten de-al meu, ea ma introdus la Dr.Oduduwa care i-a ajutat, de asemenea, sa restaureze iubirea si increderea in casatorie cu farmecul vrajitor de magie. Nu cred niciodată despre magie, deși am citit câteva comentarii online despre magie spell-caster și vrăji pentru a câștiga dragostea pierdută, am dat o încercare din cauza soluției mele de nevoie. Am trimis un mesaj de poștă electronică la adresa de e-mail Oduduwa, așa cum mi-a dat prietenul meu. Crede-mă că mi-a fost surprinsă după două zile de vărsare a dragostei de dragoste Oduduwa în numele meu la Templul său, soțul meu sa întors bătând pe ușa mea. Acesta a fost un moment de neuitat în viața mea și fiica mea a ieșit astfel să sară să-l primească acasă. Ceva despre care n-am crezut niciodată că va fi posibil a devenit o realitate. Dr. Oduduwa vrăjitoria dragostei este reală Puternic cu rezultat instant nu există nici un efect secundar.
    Dr. Oduduwa este un tată bun cu înțelegere reciprocă bună în comunicare pentru a rezolva vraja farmecului. TRIMITEȚI mesajul Whatssap la +234810 9 844548
    oduduwaspellcaster@protonmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. DACĂ NU AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
      1 LOVE SPELL
      2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
      3 FRUCTE DE FEMEI
      4 PROMOȚIE SPELL
      5 SPELL DE PROTECȚIE
      6 SPELL BUSINESS
      7 SPELL GOOD JOB
      8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

      Ștergere
  2. Hello i am out here to spread this good news to the entire world on how i got my husband back.I was going crazy when my husband left me for another woman last month,But when i meet a friend that introduce me to prophet Okona the great messenger to the oracle that he serve,I narrated my problem to Prophet Okona about how my husband left me. He only said to me that i have come to the right place were i will be getting my heart desire without any side effect.He told me what i need to do,After it was been done,In the next 2 days,My husband called me on the phone and was saying sorry for living me before. I am so happy and overwhelmed that i have to tell this to the entire world how Prophet Okona help me grant my heart desire. If you need any kind of help contact Prophet Okona at the following email address: prophetokona@gmail.com or WhatsApp on +2348069032895 He also cast so many spell like,
    (1) If you want your ex back.
    (2) you don`t need a divorce in your marriage.
    (3) You want to be promoted in your office.
    (4) You want cure for deadly diseases
    (5) If you want a child.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband & wife to be yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) you want a wife/husband

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
     ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere