vineri, 17 martie 2017

Siteul viata in mainile tale

Din pacate firma la care am avut in administrare mai multe siteuri si bloguri (inclusiv www.viatainmainiletale.ro) a fost hackuita rau de tot. 

Toate datele au disparut definitiv. La proiectele mai sensibile am avut backup local asa ca am scapat cu bine, sau, nu am avut pierderi la nivel de zeci de mii de euro ca si alte firme ci mult mai putin. Daca nu aveam salvate o parte din date, ultimii 5 ani de munca ar fi fost aruncati pe apa sambetei. 

Pacat ca li sa intamplat asa ceva. E dureros pentru ei, dar mai ales pentru toti care au pierdut zeci si sute de siteuri care erau ale clientilor lor.

Dar in mijlocul acestor lucruri grave am scris administratorului Namebox ca ii doresc sa treaca cu bine peste aceasta situatie extrem de dificila si sa salveze cat mai multe firme daca se mai poate. 

E greu sa scrii o incurajare unui om care ti-a "facut rau" sa spun asa dar eu cred ca e omeneste sa faci asa mai ales ca e un tanar antreprenor harnic si inteligent, gata sa ajute oricand, dar care a esuat foarte urat.

Firma tanara chiar nu merita asa ceva. Au ajutat multe alte firme mici sa creasca prin serviciile de calitate oferite la hosting, si ale servicii diverse. 

Promiteau mult, avand un standard ridicat in relatiile cu clientii.

Am articole, materiale, salvate in word, asa ca eu nu am pierdut totul, dar e vorba de munca de a reface totul de la zero acum cand am de lucru foarte mult altceva. 

Chiar incepusem o serie de intalniri de dezvoltare personala, cursuri si am inceput sa scriu articole despre asta.

Voi reveni in forta cu proiectul transformational ReStart care sa bucurat de apreciere. Va astept pe pagina Viata in mainile tale de pe Facebook si sa imi scrieti orice doriti.

Daca doresti sa tin conferinta ReStart in orasul tau si sa fii parte al acestui proiect, scrie-mi pe Facebook sau la viatainmainiletale@yahoo.com sa iti dau detalii. 

Multumesc. 



5 comentarii:

  1. Hello i am out here to spread this good news to the entire world on how i got my husband back.I was going crazy when my husband left me for another woman last month,But when i meet a friend that introduce me to prophet Okona the great messenger to the oracle that he serve,I narrated my problem to Prophet Okona about how my husband left me. He only said to me that i have come to the right place were i will be getting my heart desire without any side effect.He told me what i need to do,After it was been done,In the next 2 days,My husband called me on the phone and was saying sorry for living me before. I am so happy and overwhelmed that i have to tell this to the entire world how Prophet Okona help me grant my heart desire. If you need any kind of help contact Prophet Okona at the following email address: prophetokona@gmail.com or WhatsApp on +2348069032895 He also cast so many spell like,
    (1) If you want your ex back.
    (2) you don`t need a divorce in your marriage.
    (3) You want to be promoted in your office.
    (4) You want cure for deadly diseases
    (5) If you want a child.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband & wife to be yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) you want a wife/husband

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
     ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. TREBUIE CITIT

    Bună ziua tuturor, numele meu este Tonia, vreau să-mi împărtășesc povestea lumii cu privire la modul în care am primit spatele fostului meu soț cu vrăjitorie, am suferit singur cu fiica mea timp de 9 ani, soțul meu ma lăsat și a urmat o altă femeie, am căutat ajutor peste tot Nimeni nu mi-a putut ajuta până în ultima lună am văzut anunțul unei doamne din Germania vorbind despre doctorul Ogundele Acest om este foarte puternic are puterea de a face orice, mi-a adus soțul pentru mine cu vraja lui, am fost atat de fericit si i-am spus ca ii voi impartasi numele in lume pentru ca oamenii sa il cunoasca, Dr. Ogudele mi-a adus sotul care ma lasat timp de 9 ani in doar 24 de ore, acest om este super puternic, vreau să vă informez pe cineva care are relații sau orice fel de problemă, contactați dr. Ogundele și el va ajuta doar la modul în care mă ajută. Iată detaliile sale de contact pentru cei care doresc să-l contacteze pentru soluție Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

    RăspundețiȘtergere
  5. TREBUIE CITIT:

    Numele meu este Mary Sunt din Austria, vreau sa spun lumii cum am primit ajutor de la acest mare castel de vraja care a aruncat o vraja pentru mine sa-mi aduga sotul meu inapoi si o vraja pentru mine sa fiu promovat la biroul meu, iar astazi sunt fericit cu soțul meu și viața mea este minunată, soțul meu a plecat timp de 11 ani și a fost cu o altă femeie în timp ce sufeream în singurătate, cât de dureros. Frații și surorile mele acolo vă sfătuiesc să vă rezolvați problema vieții și să aveți o casă bună decât să suferiți în tăcere, acum sunt Manager al firmei mele de astăzi din cauza doctorului Ogundele, am primit detaliile de contact online de o altă femeie care a fost împărtășind mărturia ei, i-am spus lui Dr Ogundele că voi împărtăși munca lui bună pe internet pentru a spune lumii, de aceea fac asta acum. mi-a adus înapoi soțul care a plecat timp de 11 ani în mai puțin de 48 de ore, este 100% real și onest. Deci, dacă vreunul dintre voi are nevoie de ajutor de orice fel, cred și știu că Dr. Ogundele vă poate ajuta să rezolvați 100% și să fiți fericit din nou ca mine. Pentru conversații Chat și Direct de la WhatsApp: +27638836445 .. email: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    RăspundețiȘtergere