luni, 16 iunie 2014

Ce face un campion ?

"In aeroport in Chicago l-am vazut pe Ali, vechiul campion. Tremura fiind afectat tot mai mult de boala lui. 
L-am salutat politicos si dupa putine cuvinte, i-am zis ca am mari probleme, bursa mi-a aruncat afacerile in haos, sunt jos. "Ce sa fac?" l-am intrebat eu timid. 

Printre buzele tremurande mi-a soptit, pe cat de calm pe atat de ferm: "FA CEEA CE UN CAMPION FACE. RIDICA-TE SI MERGI MAI DEPARTE". Nu exista predare si slabiciune in vocea lui. Nu exista cedare in privirea lui acvilica. Atitudinea lui m-a inspirat. Acele cuvinte mi-au transformat viata din nou. Am renascut. Pe langa multe lucruri bune care mi s-au intamplat, mi-au venit inapoi si milioanele de dolari pierdute. Esti jos? Te simti prabusit? Ai pierdut ceva in viata? Ai pierdut totul? Intreaba-ma ce ai de facut."


Chris Gardner (tradus si adaptat din "Start Where You Are")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu