miercuri, 12 noiembrie 2014

Fericit fara motiv

Multi oameni ma intreaba de ce sa fie fericiti?


Unii oameni mai in varsta imi spun cam aceeasi poezie: "De ce sa fiu fericit cu o pensie de 600 lei?" iar eu le raspund politicos: "Pensia determina gradul dvs de fericire? Daca da, atunci, cu tot respectul dar ceva trebuie schimbat in sistemul dvs personal de valori. Nu banii, nu esecul sau succesul trebuie sa ne determine fericirea ci modul in care noi privim valoarea vietii personale si a altora, darurile ei, oamenii din viata noastra, frumusetea si posibilitatile nelimitate pe care le avem de a ne bucura de viata."

Este adevarat ca avem uneori de suferit in viata, si trecem prin greutati, dezamagiri si descurajari, dar ce doresc sa transmit prin aceste randuri, este ca putem sa ne invatam in a nu ne lasa coplesiti de acestea si a nu le lasa sa ne stabileasca ele gradul de fericire sau depresie. 

Noi suntem creati sa fim mereu deasupra acestor lucruri care ne pricinuiesc uneori necazuri. 

Pastrandu-ne valoarea personala deasupra acestor lucruri, vom reusi sa ne bucuram zi de zi de darul vietii si al chemarii pe care Dumnezeu ni le-a dat. Asa ca fii fericit. 
Fara motiv.

Cand am vazut in librarie cartea "Fericit fara motiv" am stiut despre ce e vorba. 
Am avut dreptate. 
O recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu