luni, 6 iulie 2015

Apropo de pasiune

In cartea "Leadership de aur" John Maxwell spune ceva interesant, de care, iata, e usor sa iti amintesti chiar daca a trecut ceva timp de cand ai citit-o.

E prea frumos ca sa nu public asa ceva si e in contextul articolului precedent.

"Ce ii trebuie unui lider (om) pentru a avea succes? Pasiune. Pasiunea este foarte importanta. Ea separa extraordinarul de banal. Cand ma gandesc la cariera mea, imi dau seama ca pasiunea mi-a permis sa fac urmatoarele:
- Sa cred in lucruri pe care nu le-as fi crezut.
- Sa simt lucruri pe care nu le-as fi simtit.
- Sa incerc lucruri pe care nu le-am incercat.
- Sa realizez lucruri pe care nu le-am realizat.
- Sa cunosc oameni pe care nu i-as fi cunoscut.
- Sa motivez oameni pe care nu i-as fi motivat.
- Sa conduc oameni pe care nu i-as fi condus....In toti anii in care am observat oamenii nu am intalnit nici o persoana care sa isi fi atins potentialul fara sa fi avut pasiune"

"Pasiunea separa extraordinarul de banal"...imi place cum suna. 

Asta inseamna ca pasiunea genereaza energii si experiente pe care nu le poti avea decat in acest mod. Gandind, simtind, vorbind, actionand, traind, muncind, cu pasiune. 

Tot ce lipseste cuiva in viata este din cauza ca ii lipseste pasiunea. Multe lucruri ne-au ocolit si multe am pierdut din aceeasi cauza. A lipsit pasiunea.

Inapoi la pasiune dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu