vineri, 17 februarie 2012

Nick Vujici - Predicatorul fără mâini și fără picioare s-a căsătorit

"Predicatorul fără mâini și fără picioare s-a căsătorit! Da. Este adevărat. Nick Vujici s-a căsătorit cu o superbă femeie creștină!"

 Toată presa internațională relatează că Nick Vujici, renumitul vorbitor motivațional handicapat, s-a căsătorit cu Kanae Miyahara, o frumoasă femeie de origine japoneză, cu care se cunoaște de mult timp și era logodit.
- Am scris anul trecut un articol despre el dacă vrei îl poți citi aici: http://viatainmainiletale.blogspot.com/2011/07/fara-maini-si-fara-picioare-nick-vujici.html.

Îl felicit pentru reușita lui și îi urez multă fericire, binecuvântări și succes în continuare !

Ce îmi place la povestea lui, pe lângă altele, este că are continuitate...a început greu, s-a luptat ani de zile să își depășească handicapul, frica de respingere, de ridiculizare din partea semenilor. Apoi și-a înființat fundația proprie și după ce și-a pus încrederea în Dumnezeu a devenit un vorbitor și predicator care a încurajat milioane de oameni să creadă în destinul lor indiferent de împrejurări. 
Nunta lor
El a devenit un exemplu bun și a fost o lumină pentru sute de mii de handicapați din jurul lumii care suferă în întunerecul singurătății. Le-a dus speranță, bucurie și s-a dat pe sine exemplu că un om nu poate și nu trebuie să fie limitat de un handicap fizic, atunci când spiritul lui are credință. 

Conform mărturiei lui, credința și iubirea lui Dumnezeu, au fost acelea care l-au ajutat să își învingă proprii demoni care l-ar fi limitat și ținut jos într-o viață goală, pustie, fără sens, fără prieteni și fără speranță. 
Dar prin credință a învins! 
A simțit de multe ori că mai bine e să moară decât să trăiască "în halul ăla" toată viața. Nick spune deseori cât de mult se ura și se disprețuia pentru modul în care arată.

L-a învinovățit pe Dumnezeu mulți ani pentru handicapul lui. Ulterior privind în urmă și-a dat seama că acceptându-se pe sine, și cum este el, crezând în destinul său pregătit de Dumnezeu, a devenit mult mai mult decât oricine și-ar fi închipuit. Aș zice după propriile mele cuvinte...și-a luat viața în mâinile lui, și-a luat viața înapoi din mâinile fricii, disperării, îndoielilor, din mâinile propriului dispreț și a decis să o predea lui Dumnezeu. Apoi Cristos i-a vindecat toate rănile adânci ale sufletului și i-a făcut numele mare peste tot pământul. Este absolut uimitor ce a reușit să facă Domnul cu o jumătate de om, fizic vorbind, dar cu o inimă mare. 
- Am zâmbit bucuros dar mi-am și stăpânit lacrimile adineauri, când m-am gândit că talanții lui Nick, după exemplul din Biblie, sunt tocmai lipsa membrelor lui. Comoara lui Nick era ascunsă în ceea ce el ura mai mult la sine. Oh! Cine ar fi crezut vreodată așa ceva? Dacă ar fi respins ceea ce el este, ar fi respins comoara, darul, averea lui spirituală. Acest fapt, acel handicap i-a adus în final și pe femeia visurilor sale la el. Poți crede că e adevărat sau posibil așa ceva? Uite că este.
Nick și Kanae.

- Când citești aceste rânduri, te gândești că poate ai și tu câteva handicapuri. Ai și tu acum lipsuri, nevoi, neîmpliniri, eșecuri în trecut, îndoială în prezent, frică de viitor. Știu cum e. Nici eu nu sunt lipsit de unele dintre acestea. Acestea sunt sigur pentru binele tău chiar dacă nu vezi acest lucru. Este o școală. Este un test. Este o prelucrare a minții și a umblării tale. Este ca o mizerie în care te naști din nou. Dar nimic din ce ți se întâmplă nu este în zadar.

- Ce pot să spun este că spiritul de credință pe care Dumnezeu ți-l dă și ți-l dezvoltă prin aceste lucruri te va ajuta să ajungi unde niciodată nu credeai că este posibil, așa cum și Nick a ajuns. Nu îți focaliza atenția pe ceea ce nu ai sau ceea ce nu poți în acest moment, ci canalizează-ți credința în ceea ce Dumnezeu a spus că vei fi atunci când crezi și îți înțelegi scopul.

- Dacă îți vei antrena credința și vei căuta pe Dumnezeu pentru propriul dar, propria chemare, propria lucrare, atunci vei fi și tu un învingător. Dacă planul vieții tale poate fi împlinit fără să ai credință, fără să lupți, atunci planul tău este mic, sau inexistent, față de ceea ce poate fi atunci când trebuie să crezi pentru el.

- Dacă un om fără mâini și fără picioare, depresiv, descurajat și fără nici o speranță în viață, a reușit să devină, prin credință, o binecuvântare pentru milioane de oameni pe tot globul, ce te poate opri pe tine să crezi și să acționezi ca atare. Eu zic...NIMIC. Ce scuze ai tu? 

- Credința este arma secretă cu care toți din istorie și din prezent au reușit. Prin credință ei s-au aruncat în brațele iubirii necondiționate a lui Dumnezeu care i-a vindecat și apoi au mers mai departe ascultând vocea Cuvântului credinței din ei înșiși. Acceptând și umblând în credința pentru o viață din belșug, frumoasă, roditoare, vei ajunge acolo unde dorești. Acolo unde trebuie să ajungi. Evrei 11. "Prin credință ei au făcut..."

- Mi-ar fi plăcut să scriu sau să citesc aceste cuvinte în urmă 15-20 de ani. Viața mea ar fi fost cu totul alta, zic eu așa ca om, dar am credința că niciodată nu e târziu să înceapă Dumnezeu lucru cu mine, cu tine, atunci când credem și acționăm ca atare.

Timpul petrecut de noi e scurt aici pe Pământ, dar cel mai frumos lucru este să poți să crezi și să îți faci călătoria vieții frumoasă atât ție cât și celor la care te trimite Dumnezeu. Slavă Domnului pentru tot.

20 de comentarii:

  1. foarte frumos spus :)...ma bucur ptr ei...sa fie binecuvantatzi!!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Lica esti cu adevarat o incurajare pentru cei ce-ti citesc articolele.Chiar daca treci prin momente grele ai puterea sa te ridici si sa aduci slava Domnului...si Dumnezeu nu ramane dator.Intr-o zi vei vedea si rasplada dedicarii tale.Dumnezeu sa te binecuvanteze pentru credinta ta si dragostea ta fata de fiul sau Isus Hristos.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Woai multumesc Florina pentru incurajare. Asa va fi. Fi si tu mult binecuvantata!

      Ștergere
  3. Ce frumoasa e femeia lui intradevar el e foarte fericit acum. L-a raspaltit Dumnezeu pe el ca a fost credincios, e minunat asta sa ai credinta cand nimic nu are sens.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Eu zic sa nu va grabiti prea tare cu complimente pentru Nick Fujici... nu stiu sigur de ce fata asta a ales un barbat fara maini si picioare, dar se va vedea pe parcurs de ce. Ma bucur pentru Nick, sincer, dar ma tem ca mai tirziu sa nu traiasca o mare dezamagire!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Dar pareti foarte suspicios. Daca nu ati trait in viata dragostea si sacrificiul lui Hristos Domnul va mirati de ce l-a luat de sot fara maini si fara picioare.Si in Romania exista o sora crestina care a luat un barbat fara maini si il iubeste si ingrijeste ca si infirmiera ca sotie.

    RăspundeţiȘtergere
  6. E trist ce vad si cum puteti pleda ca si crestin pocait,ca aceea femeie este " o crestina".
    O femeie crestina nu se imbraca cu asemenea rochie si nu se impodobeste ca ea cu giuvaere scumpe si nici nu se bucura de un inel ffff scump.O crestina este doar o femeie simpla,credincioasa, iubitoare si atat.Acest caz pe care voi il numiti "fericit" e un ... esec total.Pacat de Nick ,:( merita cu adevarat o crestina care sa il insoteasca in viata din compasiune si nu din mandrie , fala sau bani.
    Pana acolo a fost credinta lui?!!! de a-si lua o fata din lume ca Samson?!! Nu il mai numiti fericit, caci va avea un viitor nefericit.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum poate un cresint sa judece atat de grav pe cineva cu care nu a stat de vorba, doar pentru ca are o rochie de mireasa fara umeri si un inel primit cadou??
      - Viitorul lui Nick nu sta in prezicerea dumitale sau voia noastra, uneori rautacioasa, ci in mila si harul lui Dumnezeu...
      - Lasa-l pe om sa fie fericit asa cum el a ales sa fie...atata va bagati in viata oamenilor, Doamne feri...chiar nu vă e rusine?
      - Din tot ce e scris mai sus atat ai vazut? Inelul si rochia? (Biblia zice bucura-te cu cel se se bucura)

      Ștergere
    2. Articolul l-ai expus foarte bine....E minunat...grandios....

      M-a impresionat foarte mult ceea ce ai scris la descrierea blog-ului...100% sunt de acord...

      Tu trebuie sa continui si sa nu renunti niciodata....Chiar daca nu specificai din prima mi-am dat seama ca ai chemarea si talantul sa scri si sa incurajezi pe ooameni...Cred ca e cel mai frumos dar...GBY

      Eu nu deschid email-urile de la resursecrestine.ro dar azi l-am deschis pentru ca era un plan sa ajung aici...Voi pune pe blog cu permisiunea ta articole de la tine...

      Ps.O singura gresala cred ca ai facut ca nu mi-ai raspuns din noiembrie la mesaj altfel as fi ajuns mai des pe aici....

      Eu le raspund la toti vizitatorii blog-ului in parte si incerc sa pastrez legatura cu ei ....
      GBY THANK YOU VERY MUCH !!!

      Ștergere
    3. Angela multumesc pentru incurajare si apreciere, slava Domnului pentru tot....iarta-ma ca nu ti-am raspuns, de obicei raspund. Și eu tin legatura cu mai multi simpatizanti ai blogului.
      - Am cautat la arhiva...intradevar in 15 nov. mi-ai scris. Sunt de acord sa publici dar as prefera sa ma uit inca odata peste articol inainte sa il publici...poate mai fac mici corectii la el.
      - Multumesc pentru ca nu ai renuntat sa-mi scrii chiar daca poate nu meritam asta intr-un fel, ca sa zic asa.

      Tinem legatura. Fi binecuvantata si spor in toate.

      Ștergere
    4. Dar sa stii ca pe resurse ti-am raspuns la un coment acum 3 saptamani.

      Ștergere
    5. Pe resursecrestine intru doar la maxime si versete in rest cum imi permite timpul....Atatea lucruri frumoase ai pe aici caci nu stiu nici de unde sa incep...Am pus cateva din gandurile tale pe facebook pe pagina mea ca acolo intra multi .Am pus doar scurte mesaje sub forma de maxime si am trecut si sursa si numele tau...sper sa nu te superi ...dar mi-au placut...Cand voi pune pe blog te voi anunta ...Primul articol pe care as vrea sa-l pun e acesta "Ești puternic dacă afli ce poți !" Am trecut link-ul tau la recomandari pe blog-ul meu si apoi l-am raspandit prin metodele mele :) Sa te tina Domnul tot asa si sa veghezi sa traiesti cuvintele de aur pe care le scri!!!GBY

      Ștergere
  7. Nu pot sa cred ce ai zis.
    Cum sa ai o astfel de atitudine?
    Cred ca daca tu te-ai indragosti de o persoana in situatia lui Nick, l-ai parasi, ca nu ai fi in stare sa te "injugi" la o astfel de viata.
    Crede-ma te rog, ca femeia asta e mai binecuvantata de o mie de ori ca tine, pentru ca ea merge prin credinta si printr-o atitudine sanatoasa, ca va fi fericita toata viata alaturi de el.
    Sunt sigur ca mai mult face caracterul ei decat toata paliditatea ta din lipsa de podoabe si modestie fortata.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca tu o judeci dupa aparente si dupa poze, ca banuiesc ca nu o cunosti, inseamna ca esti mai rau ca ea.
      Poti fi "evlavios" la infatisare daca inima ti-e plina de judecata.
      Scoate-ti mai intai rautatea din inima si apoi leaga-te de infatisarea altuia.
      Un week-end intelept va doresc!

      Ștergere
  8. Sint de acord cu tine Anonim, baiatul asta va fi foarte nefericit curind! Imi pare rau sa spun asta, dar asa vad eu lucrurile!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ea se va "satura" de el si va considera ca el este o piedica in calea fericirii ei personale si il va parasi, ea va ajunge o ruina si o blestemata, iar Rick va trece cu bine prin incercare caci se pare ca Dumnezeu a fost mereu cu el...asa ca...sa credem In Domnul pentru binele lor.

      - Daca ea crede si e bine ancorata in principii de viata solide, bazate pe dragostea care stie sa se sacrifice pentru ce a crezut, indiferent ce i se intampla...va merge inainte...

      - Poate unele dintre voi va ganditi ca ei nu a o relatie intima buna si de aceea credeti ca ea il va parasi..dar nici nu-i sigur :)))

      Ștergere
  9. Rick sau Nick? L-ai incurcat putin cu Rick Warren.

    RăspundeţiȘtergere
  10. Nu mai fiti naivi oameni buni! Fata asta a vrut doar cetatenie, sa fim seriosi , una este iubirea si alta este sa faci o lucrare pentru Domnul! Nu le amestecati. Uitati-va bine la poza, in loc sa-l tina de mijloc pe el , il tine pe cel din dreapta ei....atita il iubeste de mult! Eu cind am vazut fotografia asta si gestul asta al ei, am simtit o profunda tristete pentru Nick, m-am pus in locul lui pentru o clipa si m-am simtit singur de tot! Voi cum vedeti lucrurile astea?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da oare Nick nu o fi primit atata intelepciune de la Dumnezeu incat sa ia decizia asta in cel mai bun mod???
      Credeti ca a luat ca un lucru de apucat si nu s-a gandit si la riscuri???
      Eu cred ca inainte sa se casatoreasca ei au avut un timp a lor in care el ar fi putut cunoste intentiile fetei...daca nu a facut-o atunci e vina lui nu vina ei.

      Ștergere